Since you asked...
Sub asteptari. Inca nu-mi cunosc notele la doua examene (vin ele in cursul acestei saptamani...) si la optionale (unde am predat materialul necesar pentru notare la inceputul lui ianuarie, si de-atunci n-am mai auzit o vorba de la profesori); in rest, insa, cu situatia la zi, sunt rusinea studentimii si a parintilor mei, cu note maxime la absolut toate materiile.
Sub asteptari, fiindca doream sa fie o sesiune cat se poate de serioasa - si, chiar, dura - pentru ca sa ma pot auto-evalua pe deplin si sa trec printr-un soi de experienta care sa ma ghideze mai departe. Cum nu s-a intamplat asa, imi dau bine seama ca notele de 10 de aici pot insemna 6 sau 7 peste hotar - deci nu ma ajuta cu nimic.
Am fost scutiti, in 50% din cazuri, de "presiune", fie fiindca din cursul respectiv, facut de-a lungul primului semestru, s-a ales praful, fie fiindca noi, ca si un grup intreg, am dovedit ca suntem oribil. Din cate am aflat, sectia de pedagogic a trecut prin provocari mai grele decat noi.
La teoria muzicii, spre exemplu, pe baza prezentei la seminarii, a activitatii in timpul orelor si a verificarilor partiale (anuntate, dar pana la urma anulate), nici 5 din cei 28-29 cati suntem n-ar fi avut voie sa intre la examen. S-a inchis ochii, si la examen s-a injumatatit dificultatea probelor (examen scris din "cultura generala", in loc de examan scris si comprehensiv din tot cursul semestrului, auz in loc de dicteu, solfegiu la alegere, in loc de solfegiu extras la loto si solfegiu la prima vedere).