Progressive Forum
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.
Progressive Forum

Un forum care se vrea progresiv

AcasaAcasa  PortalPortal  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

Top-ul meu de progresiv romanesc

In jos 
+15
whiterune
QueenOfProg
ae
RoMarillos
Ricochet
vidor
GentleG
Cristi
Delly
amadeus
EvolutionarySleeper
Zarec
Aldi
Piotr Buendia
andu
19 participan?i
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ce album romanesc de progresiv preferi?
1. Phoenix - Cei ce ne-au dat nume
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_lcap2%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_rcap
 2% [ 1 ]
2. Phoenix - Cantafabule
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_lcap28%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_rcap
 28% [ 12 ]
3. Sfinx - Zalmoxe
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_lcap23%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_rcap
 23% [ 10 ]
4. Nicu Alifantis - Dupa Melci
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_lcap0%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
5. Experimental Q - Amintiri despre viitor
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_lcap5%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_rcap
 5% [ 2 ]
6. Celelalte Cuvinte - Vinil collection
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_lcap12%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_rcap
 12% [ 5 ]
7. Talitha Qumi - Despre Cuvinte
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_lcap5%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_rcap
 5% [ 2 ]
8. Kogaion - s/t
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_lcap0%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
9. Kumm - Moonsweat March
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_lcap9%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_rcap
 9% [ 4 ]
10. Yesterdays - Moonlit Garden
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_lcap16%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Vote_rcap
 16% [ 7 ]
Total voturi : 43

AutorMesaj
Uroboros
capodopera
Uroboros

Numarul mesajelor : 689
Varsta : 39
Data de inscriere : 10/12/2008

Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 EmptyDum Aug 08, 2010 2:47 am

^ Asta e modul tau subtil de a-mi face reclama? Laughing

Trupa exista si acum daca e cineva interesat, se afla in continue framantari si cautari (in special de tobari). Cum in septembrie ma intorc in Iasi pentru o mica vacanta, urmeaza sa repetam un pic impreuna iar. De data asta insa ne vom reincarna intr-un cover band Prince. king Abia astept. Intre timp ma intretin cu niste indivizi aici, cu care repet Yes, Crimson, Porcutree, Herbie Hancock... aceeasi plictiseala (intr-o zi insa va veni si proiectul experimental cu Rico si Andu cu care vom face turnee si dezmatz total prin toata lumea).

Tocmai am votat si eu (pentru prima data, cred) cu Celelalte Cuvinte, ale caror prime doua albume sunt mult prea misto - tocmai il ascultam pe primul prin oras, coincidenta sau nu. Un fel de Rush mioritici la vremea aia, dar mai impiedicati si mai misto din punctul meu de vedere.

Sus In jos
http://searaploaieparc.blogspot.com/
andu
Dan Andrei Aldea
andu

Numarul mesajelor : 5354
Varsta : 42
Data de inscriere : 17/01/2007

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 EmptyDum Aug 08, 2010 3:14 am

E interdisciplinara trupa voastra de acolo, sau sunteti toti de la aceeasi specialitate? Smile

Sus In jos
Uroboros
capodopera
Uroboros

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 EmptyDum Aug 08, 2010 4:01 am

Bassistul e biochimist dintr-un laborator vecin, da. Claparul e de alta confesie, nici nu stiu ce. Deocamdata astia suntem.
Sus In jos
andu
Dan Andrei Aldea
andu

Numarul mesajelor : 5354
Varsta : 42
Data de inscriere : 17/01/2007

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 EmptyDum Aug 08, 2010 4:08 am

Ooo, tobe-bas-clape. Interesant. Ce face claparul, orgi, synth, pian electric?

Cat priveste polul, m-am hotarat. Cu prima ocazie fac o auditie maraton a tuturor albumelor din sondaj, si votez.
Sus In jos
Uroboros
capodopera
Uroboros

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 EmptyDum Aug 08, 2010 11:47 am

Deocamdata face doar grand piano, ca numai asta avem in sala de repetitii Smile banuiesc ca se poate adapta si la altele. Nu-s prea incantat de abilitatile lui, mai degraba de ale celuilalt (un fel de Jaco/Stanley Clarke in miniatura), dar abia am inceput, o sa vedem incotro se indreapta afacerea.

Topul asta are nevoie de Forbidden Drama; daca ar fi fost printre optiuni, as fi votat negresit cu el.
Sus In jos
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 7 Empty

Sus In jos

Top-ul meu de progresiv romanesc
Sus 
Pagina 7 din 7Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Subiecte similare
-
» Cea mai buna sectiune ritmica: prog romanesc clasic
» Atentat la rock-ul progresiv ?
» Rock Progresiv vs. Prog
» Voci feminine in rock-ul progresiv
» Progresiv TM - Dreptul de a visa (1975)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Progressive Forum :: PROG MUSIC :: ALBUME-
Mergi direct la: