Progressive Forum
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.
Progressive Forum

Un forum care se vrea progresiv

AcasaAcasa  PortalPortal  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

Top-ul meu de progresiv romanesc

In jos 
+15
whiterune
QueenOfProg
ae
RoMarillos
Ricochet
vidor
GentleG
Cristi
Delly
amadeus
EvolutionarySleeper
Zarec
Aldi
Piotr Buendia
andu
19 participan?i
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul

Ce album romanesc de progresiv preferi?
1. Phoenix - Cei ce ne-au dat nume
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_lcap2%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_rcap
 2% [ 1 ]
2. Phoenix - Cantafabule
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_lcap28%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_rcap
 28% [ 12 ]
3. Sfinx - Zalmoxe
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_lcap23%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_rcap
 23% [ 10 ]
4. Nicu Alifantis - Dupa Melci
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_lcap0%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
5. Experimental Q - Amintiri despre viitor
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_lcap5%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_rcap
 5% [ 2 ]
6. Celelalte Cuvinte - Vinil collection
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_lcap12%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_rcap
 12% [ 5 ]
7. Talitha Qumi - Despre Cuvinte
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_lcap5%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_rcap
 5% [ 2 ]
8. Kogaion - s/t
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_lcap0%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
9. Kumm - Moonsweat March
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_lcap9%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_rcap
 9% [ 4 ]
10. Yesterdays - Moonlit Garden
Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_lcap16%Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Vote_rcap
 16% [ 7 ]
Total voturi : 43

AutorMesaj
Zarec
Trent Reznor
Zarec

Numarul mesajelor : 1563
Varsta : 34
Data de inscriere : 26/12/2006

Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyVin Oct 26, 2007 6:28 pm

imi amintesc cand am incercat eu niste experimente pe calc in toiu verii. initiativa am avut eu insa canicula m-a invins.
Sus In jos
GentleG
Kerry Minnear
GentleG

Numarul mesajelor : 2383
Varsta : 67
Data de inscriere : 18/10/2007

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyVin Oct 26, 2007 8:55 pm

Partea a doua:mi-am adus aminte ceva
Tot in vara lu 2004 ILL ONE a facut juma'juma cu Vlaicu Golcea coloana
sonora la discul multimedia lansat cu ocazia centenarului federatiei olimpice romane si distribuit tuturor delegatiilor de la JO 2004 Atena
Gata ,laudatorii au plecat la alta masa
Laughing
Sus In jos
http://rateyourmusic.com/~GentleG
Aldi
Bill Bruford
Aldi

Numarul mesajelor : 1928
Data de inscriere : 05/06/2007

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyVin Oct 26, 2007 11:35 pm

GentleG a scris:

Gata ,laudatorii au plecat la alta masa
Laughing
Acum i se zice promovare. Wink
Succes in continuare juniorului.
Sus In jos
GentleG
Kerry Minnear
GentleG

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyMier Oct 31, 2007 12:30 pm

Salut la toti.
Zilele astea am descoperit ca am devenit interesanti pentru occidentali(cel putin din punct de vedere financiar),adica suntem piratati.Unul din furnizorii mei din Germania are in stoc primul Progresiv TM si Phoenix-Cantafabule
in versiune digipack si coperta originala vinil.Acesta(Phoenix) cica a fost
editat de o casa cu sediul in New York numita Second Harvest
Asteptam si alte piraterii ,ca dupa ai nostrii mai avem de asteptat
Sus In jos
andu
Dan Andrei Aldea
andu

Numarul mesajelor : 5354
Varsta : 42
Data de inscriere : 17/01/2007

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyMier Oct 31, 2007 1:20 pm

De Progresiv TM stiam, asta e bootlegul:

http://meloman.com1.ru:8061/WWW/1000/ProgresivTM/PTM-B.JPG

Tot e bine ca asa am gasit poza cu formatia, altundeva nimic, ioc, nada, rien.

Coperta principala insa nu e cu imaginea de pe vinil, deci s-ar putea sa fie piratari diferite.
Sus In jos
amadeus
Tommy Baron
amadeus

Numarul mesajelor : 168
Data de inscriere : 24/01/2007

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptySam Noi 03, 2007 3:23 am

pai unde e butonul cu votul???...ca io nu vad...

hiiic, dar eu cu cine votez??? Arrow
Sus In jos
Aldi
Bill Bruford
Aldi

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptySam Noi 03, 2007 12:12 pm

GentleG a scris:
Zilele astea am descoperit ca am devenit interesanti pentru occidentali(cel putin din punct de vedere financiar),adica suntem piratati.Unul din furnizorii mei din Germania are in stoc primul Progresiv TM si Phoenix-Cantafabule
in versiune digipack si coperta originala vinil.Acesta(Phoenix) cica a fost
editat de o casa cu sediul in New York numita Second Harvest
Asteptam si alte piraterii ,ca dupa ai nostrii mai avem de asteptat
Sa nu ajungem sa cumparam muzica romaneasca din vest...
Softrecords pare sa fie o casa de discuri care incurajeaza muzica ce ne place noua. Mi-a cazut in mana un numar mai vechi al unei reviste scoase de ei Musical Report. Foarte buna. 80% vorbeste despre prog si jazz! Oare mai exista revista asta? Am incercat sa aflu de pe site-ul lor www.softrecords.ro dar, surpriza, nu functioneaza.
GentleG, tu care te stii cu cei de acolo, ne poti spune ceva despre revista si site?
Sus In jos
GentleG
Kerry Minnear
GentleG

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptySam Noi 03, 2007 12:22 pm

"Musical Report" a murit acum vreo 3-4 ani.Despre site am vazut ca nu merge de luni de zile.Sper saptamana viitoare sa ma intilnesc la o bauta cu bosul dela Soft si sa aflu noutati despre stadiu Experimental Q
Sus In jos
andu
Dan Andrei Aldea
andu

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptySam Noi 03, 2007 6:16 pm

Amadeus, daca nu vezi butonul de votat, inseamna ca ai votat deja si nu-ti aduci aminte... Wink
Sus In jos
Zarec
Trent Reznor
Zarec

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptySam Noi 03, 2007 6:25 pm

asa e, chiar tin minte ca votase compilatie a de la CC
Sus In jos
GentleG
Kerry Minnear
GentleG

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyLun Noi 12, 2007 11:04 am

Hai ca au piratat si "Cei ce ne-au dat nume",tot aia de la Second Harvest
Sus In jos
andu
Dan Andrei Aldea
andu

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyMier Noi 14, 2007 1:31 am

Kumm facand o superba rememorare a primei lor perioade progresive in concertul aniversar de la Opera: http://video.acasa.ro/view_video/908a20bb7e30ee28a595/kumm-butterfly-live.html

Dincolo de afinitatea fundamentala cu Gryphon si Gentle Giant, e simpatic de constatat ca riff-ul acustic pe care il baga Oigan dupa break-uri e atat de similar celui din Thick As A Brick. Smile
Sus In jos
andu
Dan Andrei Aldea
andu

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyVin Noi 16, 2007 1:50 pm

A ascultat cineva albumul "dissipatin'" al lui iordache? Ma intreb daca nu e cumva jazz-rock, ca sa-l propun pt progarchives. Smile Am vazut azi dimineatz video-ul asta http://www.last.fm/music/iordache/+videos/the_spasm si daca si albumul e asa, atuncea il bag la inaintare. De notat ca pe album apare Oigan la chitara (dar nu stiu ce canta).
Sus In jos
andu
Dan Andrei Aldea
andu

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyMier Noi 21, 2007 1:17 am

NEGURA BUNGET — Om
Review by GDA9 (Gabriel d'Anjou)

**** I remember when I first heard this band about a year ago. I was having a discussion about music with a friend and I said "There aren't many 'Wow' musicians and composers nowadays, nothing new or original...". I had no idea how wrong I was until he pointed me to Negura Bunget's website and I was amazed at the wonderful music I found therein.

Soon after I went and purchased "Om" which I found delicious! It managed to satisfy my prog sensibilities in a way nothing has done in a very long time (Not since Voivod's heyday).

This band uses a lot of primitive Romanian folk instrumentation and some symphonic prog influences such as organs and lush keyboards.

The lyrics are sung in Romanian which adds to the mystique and beauty of the album.

Excellent and highly recommended to those who like their music to be boundary-shattering and emotionally stimulating at the same time.

Posted Tuesday, November 20, 2007, 16:35 EST
Review Permanent link | Submit a review for this album
Sus In jos
Zarec
Trent Reznor
Zarec

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyMier Noi 21, 2007 7:40 pm

o sa fac si eu o recenzie cat de curand la acest disc, dar e mult de scris si timpu nu prea imi permite
Sus In jos
andu
Dan Andrei Aldea
andu

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyJoi Noi 22, 2007 12:33 am

super, baga mare :thumbsup:
Sus In jos
GentleG
Kerry Minnear
GentleG

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyVin Noi 23, 2007 9:09 am

Niscai noutati despre Experiental Q(care de fapt nu sunt).Ieri m-am intilnit
cu sefu de la Soft si tot ce pot sa va spun e ca mai dureaza.Membrii trupei
inca nu au cazut la pace cu unele detalii legate drepturi si altele
Sus In jos
Zarec
Trent Reznor
Zarec

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyDum Dec 02, 2007 11:10 am

cand intra Kumm in PA
?
Sus In jos
andu
Dan Andrei Aldea
andu

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyDum Dec 02, 2007 11:39 am

Kurand sper, adica imediat kumm am eu timp sa scriu o biografie de exceptie si sa-mi completez colectia de albume Kumm, ca sa pot trece datele corecte. Cel tarziu pe 10 (ziua de salariu) se rezolva si asta din urma Smile
Sus In jos
vidor
acord
vidor

Numarul mesajelor : 50
Varsta : 41
Data de inscriere : 21/11/2007

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyMar Ian 01, 2008 10:59 pm

andu a scris:
Salutare natiune. Am listat top-ul albumelor mele preferate de progresiv romanesc; anume cele dintre ele pe care le consider de 4 sau 5 stele, din 5. Vreau sa stiu care e preferatul vostru, dintre ele.

Ar mai fi cateva albume care-mi plac mult - Lume alba, Mugur de fluier, Dreptul de a visa, Post Scriptum, albumele Celelalte Cuvinte, Stepan Project-Undeva in Europa - dar pe nici unul din ele nu le cotez peste trei stele intr-o grila "obiectiva". Intamplator, compilatia "Vinil Collection" a Cuvintelor imi place la nebunie, asa ca n-am putut rezista si am pus-o-n lista, desi nu e un "album", la propriu.

Asadar?

Intr-un fel sunt de acord cu tine doar ca eu as fi vrut introdus si "Undeva in Europa in acest sondaj"... Dupa mine e un albu superb si-mi aduc aminte ca acest album concura la acea vreme cu albumul lui IrisAtheneum.... si am fost foarte dezamagit sa aflu ca premiul de cel mai bun album de gen a fotcastigat de Iris... Oricum ideea e ca eu cinsider acest album unul dintre marile opere romanesti de dupa revolutie. In fine oricum fiecare are gusturile lui si intotdeauana fara sa vrem apare subiectivismul.
Sus In jos
andu
Dan Andrei Aldea
andu

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyMier Ian 02, 2008 12:02 am

^ Cat de bun este albumul respetiv, asta ramane de vazut (cert e ca pe mine ma impresioneaza in multe privinte); ce mi se pare insa indiscutabil este ca nu e un album de prog-rock. E ceva foarte divers, cu mult new-age, chill-out, etnobeats, jazz... Desi nu cred ca ar avea ce cauta intr-un top de creatii prog, ma bucur totusi ca a fost pomenit.
Sus In jos
vidor
acord
vidor

Numarul mesajelor : 50
Varsta : 41
Data de inscriere : 21/11/2007

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyMier Ian 02, 2008 2:44 am

andu a scris:
^ Cat de bun este albumul respetiv, asta ramane de vazut (cert e ca pe mine ma impresioneaza in multe privinte); ce mi se pare insa indiscutabil este ca nu e un album de prog-rock. E ceva foarte divers, cu mult new-age, chill-out, etnobeats, jazz... Desi nu cred ca ar avea ce cauta intr-un top de creatii prog, ma bucur totusi ca a fost pomenit.

Posibil intr-adevar ca acest album sa nu intre aici Wink
Sus In jos
Aldi
Bill Bruford
Aldi

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyMier Ian 16, 2008 12:37 am

N-am mai privit demult la topul asta. Interesante replieri. Zalmoxe a preluat conducerea.
Despre Byron nu zice nimeni nimic?
andule am vazut ca tot invarti un cedeu in ultima vreme.
Sus In jos
Zarec
Trent Reznor
Zarec

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyMier Ian 16, 2008 11:34 am

BYRON IS NOT PROG
Sus In jos
Ricochet
Keith Jarrett
Ricochet

Numarul mesajelor : 4389
Varsta : 35
Data de inscriere : 02/09/2007

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 EmptyMier Ian 16, 2008 12:41 pm

Zarec a scris:
BYRON IS NOT PROG

din putinul ce l-am auzit, subscriu.
Sus In jos
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: Top-ul meu de progresiv romanesc   Top-ul meu de progresiv romanesc - Pagina 4 Empty

Sus In jos

Top-ul meu de progresiv romanesc
Sus 
Pagina 4 din 7Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Cea mai buna sectiune ritmica: prog romanesc clasic
» Atentat la rock-ul progresiv ?
» Rock Progresiv vs. Prog
» Voci feminine in rock-ul progresiv
» Progresiv TM - Dreptul de a visa (1975)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Progressive Forum :: PROG MUSIC :: ALBUME-
Mergi direct la: